Sunday, November 15, 2009

Untitled (The Boat)



Martin Pavel
14 listopad v 1:20
Ty znáš Gondryho? Viděla jsi od něj Teorii snů? Mně se teď stala hrozná věc. Měl jsem schůzku s jednou slečnou, se kterou jsem se seznámil přes Facebook a která je podobná té herečce a dokonce jsem se jí ptal ještě než jsme se setkali, jestli to viděla a napsal jsem ji předtím že jí je podobná. No a pak jsme se sešli a pili jsme od desíti od rána do pěti do rána následujícího dne a přitom jsme točili.
No a to bylo ve středu a teď bude sobota a já ji hned ten další den poslal link ke stažení toho filmu a ona ho ještě neviděla a já teď musím čekat než ho uvidí. No a teď jsem si ho právě pustil podruhý a s hrůzou jsem zjistil že jsem opakoval nevědomě věci z toho filmu při tom setkání s ní... No a řešení tohodle hroznýho zjištění je v tom materiálu co jsme spolu nahráli... ale to si nemůžu pustit do tý doby než uvidí ten film... nebo ne?
Jde o to že já jsem podobnej tomu hlavnímu hrdinovi Stephanovi a to jsem jí taky řekl...

Martin Pavel 14 listopad v 1:24
Ona nechce se na to podívat se mnou na to co jsme spolu natočili. řekl jsem ji že to smažu že to nemá cenu abych to viděl sám a ona řekla: ako myslíš...

BD
14 listopad v 21:07
gondryho miluju. nauka o snech je skvělá, nejvíc je pro mě však eternal sunshine..
no tak to jsi zamotaný do nějaké paralelní reality to je husté, podle mě by sis to měl pustit ty, něco ti to určo řekne....nevymaž to.

Mě se zas stalo, zajímavý že taky z Gondryho filmem, právě s eternal sunshine of the spotless mind ... před cca rokem a půl než jsem začala s mým chlapem být, tak se do mě zamiloval jeden kluk, co mi řikal že jsem vlastnostma celá ta holka z eternal, (kate winslet ) ani mě pořádně neznal, a je to pravda, jsem té její roli holky , co ji hrála ve věčném svitu hodně hodně podobná,myslím osobnostně a charakterem. No a uháněl mě až to bylo trapné, a pořád mluvil o tom filmu a já sem začala zjišťovat, že mě asi fakt miluje, že mu můžu důvěřovat, a postupně se do něj zamilovala, v podstatě docela rychle i když postupně. následovalo to, že mi řekl, že jsem ze světa idejí a ... vymazal mne. normálně mne vymazal ze svého života stejně jako z filmu, už jsme se pak neviděli, bylo to hustý. Ranec a hodně velká změna na náhled na chlapy obecně :) našla jsem si většího realistu :)

Martin Pavel
14 listopad v 22:23
Ajo sakryš. To je ta fotka kde jsi v té zelené chlupaté čepici někde na zastávce.
Byla jsi mi odněkud povědomá. To je masakr tohle:))
Já si myslím že když člověk pozná proč toho druhýho miluje tak ho milovat přestává. Ale pak by bylo tohle naprosto nelogický.

Kouknu znovu po několika letech na ten Spotless mind, třeba mě něco napadne.

Martin Pavel
14 listopad v 22:36
Škoda, že nemám svoji Factory, pozval bych si Vás tam všechny na hromadnou seanci. Já a vy 3 nebo 5 žen co mají s tímhle zkušenost.
To by byl nářez:)))

Tady je třeba ještě jedna: (čti odspoda)

T
14.11.09 15:58
Jo a k tomu nasemu....vracet mi nemas co,kdyz si to uvedomujes....vytvorime nebo si alespon popovidame cisteji

T
14.11.09 15:54
Tak to je husty chlapce...i ja jsem ale nekdy delala podvedome s druhyma lidma veci jako z filmu,nejhorsi na tom je,ze nedy i vedome pro jejich reakce a pro vyvoj "filmu":)
Ten Vas vysledny material by me zajimal,ale je Vas.
...lidi si casto hrajou,je v tom jista adrenalinova vnitrni magie,ale je to vlastne takovy sekundarni unik od normalni reality...nekteri lide,zvlast ty,co v sobe maji vyssi duchovni hodnoty,nebo verici..zkratka ty,pro ktery je tabu sebevrazda,takhle nevedome pomalu odchazeji z tadytoho sveta...takova kompenzace za sebevrazdu....nebo kdyz mensi deti zustanou v komatu a uz se ze sna neprobudi...doktori to berou jinak,ale myslim si,ze je to psychosomaticky...odletet pryc...no,ale to je jen muj nazor,treba se casem dobere k tomu,ze to tak neni:)

Winnfield
14.11.09 15:29
Mně se teď stala hrozná věc. Měl jsem schůzku s jednou slečnou, se kterou jsem se seznámil přes Facebook a která je podobná té herečce a dokonce jsem se jí ptal ještě než jsme se setkali, jestli to viděla a napsal jsem ji předtím že jí je podobná. No a pak jsme se sešli a pili jsme od desíti od rána do pěti do rána následujícího dne a přitom jsme točili.
No a to bylo ve středu a teď je sobota a já ji hned ten další den poslal link ke stažení toho filmu a ona ho ještě neviděla a já teď musím čekat než ho uvidí. No a teď jsem si ho právě pustil podruhý a s hrůzou jsem zjistil že jsem opakoval nevědomě věci z toho filmu při tom setkání s ní... No a řešení tohodle hroznýho zjištění je v tom materiálu co jsme spolu nahráli... ale to si nemůžu pustit do tý doby než uvidí ten film... nebo ne?
Jde o to že já jsem moc podobnej tomu hlavnímu hrdinovi Stephanovi a to jsem jí taky řekl...
Ona nechce se na to podívat se mnou na to co jsme spolu natočili. řekl jsem ji že to smažu že to nemá cenu abych to viděl sám a ona řekla: ako myslíš...
Řekla mi že jsem divný, vůbec se ke mně chovala jako ta herečka a já k ní jako Stephan. Je jí moc podobná. Ale ptal jsem se jí jestli by se mnou nechtěla ještě tvořit abych ji tím mohl vrátit to čím jsem se k ní provinil a řekla že jo, jenom že to musí pár dní vydýchat.


Vlastně i Tobě mám co vracet, to co jsme spolu dělali bylo hrozný ale nedostali jsme se úplně tam na dřeň protože jsi musela jet domů a už jsme dál nepili jinak by to dopadlo asi ještě hůř....

T
14.11.09 15:18
..tos mi pripomel,ze bych si ho mohla znovu pustit,dekuju:)
T
14.11.09 15:18
Jeziiisss,vzdyt tohle jsme uz videla a mam na dvd,parada,mam ho moc rada:)

T
14.11.09 15:14
******...nevim to jeste natuty,ale ten vikend bych mela mit volno:)

Winnfield
14.11.09 15:07
tak fajn tak něco vymyslíme. Jak jsi na tom s časem?

T
14.11.09 15:01
Presne,takovy detox by mi prospel,nekde se projit,otevrela bych si hlavu a nechala ji vetrat:) Stejne ted musim na chvili prestat premyslet,trosku se promenit v decko a jen si uzivat vseho okolo...pze za posledni dobu,kdyz furt premyslim,uz ani nevim,co mam rada za hudbu,za barvu,nedelam nic za konicky..jediny,co delam je to,ze furt premyslim..do hloubky,ale sama se zpovrchnuju a to neni dobry.....blablablabla.) ...jen jsem tim chtela rict,ze se rada nekde provetram:)

A ted jdu mrknout an ty odkazy:)

Winnfield
14.11.09 14:10
:P přemýšlím. Přemýšlím že Ti nechci odepisovat ale že Tě chci rovnou vidět. Ale chtěl bych s Tebou být mimo centrum města, někde v krajině, v klidu, tichu... na detoxu:)
Viděla jsi Teorii snů od Gondryho? Kdyžtak si ten film můžeš stáhnout tady:
*

jinak jestli nemáš čas, tak koukni kdyžtak na tohle: http://www.youtube.com/watch?v=h0sWi8yLUFY
http://www.youtube.com/watch?v=nXS0WBumwNs

T
14.11.09 12:08..copak koukas a ani neodepises:)

T
13.11.09 16:16
Ahoj,to je v poradku,nemusi Te to mrzet,vim,ze spolu jeste neco vytvorime,neco jemnejsiho,co by mi jednak neublizilo a pak to bude opravdovejsi.
Tvuj blog,nektere veci v nem,jsem cetla...az me nekdy desi,ze si zvykam,ze nekteri lide maji stejny pochody v hlave jako ja...ted mam obdobi kdy mi to v hlave srotuje jako blazen,myslenka za myslenkou..pisu si je na papir i mezi vykladem,kdyz me slova profesoru k necemu nakopnou....ziskavam takovy nadhled nad vsemi vecmi,az se odprostuju sama od sebe od toho nejzakladnejsiho a tim je jednoduchost....takze musim prestat litat a zpatky se uzemnit,jinak mi uz para z usi od premysleni nepujde..stroj se poroucha:).....a dost,uz zase pisu!
Jinak chodim do skoly,bydlim na koleji a vlastne nic moc nedelam:)

Winnfield
13.11.09 14:37
Ahoj, no moje aktuální pocity a myšlenky jaou tady: http://studioprague.blogspot.com
Jinak se mám dobře, těším se na věci který mě teď čekaj. Co Ty jak se máš?
Mrzí mě, že jsem nijak nezpracoval co jsme tehdy dělali. Ale když budeš chtít a přijde čas tak bych s Tebou zase něco rád zkusil.

T
13.11.09 12:00
ahoj,tak jak se mas:) Jak to jde?:)

Winnfield
25.09.09 15:10
Ahoj, to je škoda, že jsi nemohla. Kdybys něco potřebovala, tak dej klidně vědět. Přeju ať je líp.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Martin Pavel
14 listopad v 22:49
A nemůže se jen jednat o archetypy?

A nebo jako že v sobě máme cizí předchozí životy? Jako když někdo předchozím životě neměl ruku a teď si ji proto nechá uříznout a cítí se tak líp? Tím si myslela tu paralelní realitu?

BD
14 listopad v 23:01
:)) ten dlouhý dopis už asi nezvládnu dnes přečíst, tak zítra. padají mi víčka. jo třeba v tom zelenym baretu to je hodně ten typ klementajnovkej ve mně. no paralelní realitu jsem myslela, ne paralelní život, i když to je možná to samé... je to jako symbolika, jde číst více směrama nekonečně možností a ty vidíš to, co vidět máš ... někdy je to k šílenství kolik je symbolů jak z kýčovitého filmu prvoplánového, přitom je to život, který člověk žije , vůbec ne prvoplánový ale naopak krásný v tom, že člověk najednou ty symboly a signály lépe čte. archetypy s tím taky souvisí, člověk se pohybuje v určitém poli svých archetypů a přitahuje podobné. gondry je v tomhle geniální, dokáže přesně a přesto složitě a přesto spontánně popsat chování určitého typu muže a určitého typu ženy... ostatně, muži a ženy a jejich vztahy se často točí v jakémsi kruhu a hodně příběhů bývá podobných. ...ale jen to zkouším popisovat, spousta věcí nelze pochopit racionálně, to je evropské myšlení, spoustu věcí jde pouze vycítit. racionalita je jen jedno z uchopení reality, je velmi důležitá, ale ne jediná. ale jen si ulítávat a nesnažit se pochopit je také špatně :). jsem unavenka půjdu asi hajat

Martin Pavel
14 listopad v 23:03
díky!!! Klidnou a tichou noc přeju...

BD
14 listopad v 23:05
díky, tobě také!

------------------------------------------------------------------------------------
Praha 15. 11. 2009

No comments: