Thursday, November 19, 2009

The Last Last Post- Wrkr. (Worker) Martin Pavel


Zítra jdu na pracovní úřad. Nikdy jsem se ničeho nebál víc než práce. Ne, že bych nikdy nepracoval, ale nikdy jsem nebyl v prac. poměru tedy osmihodinový denodenní šichty.
Pracující lid na cestě do práce jsem potkával vždy opilý na cestě domů. Abych se jako správný levicový umělec přiblížil lidu, potřebuji si vyzkoušet prac. proces.
Pojmu to jako výzvu, jako umělecký projekt. Ano, bude to jedno z mých prvních konceptuálních děl. Název bude: Zpátky do vědomí I
Měl jsem dnes zajímavý rozhovor po icq s jednou slečnou. Doufám, že mi povolí ho zveřejnit.

* Abyste si nemysleli: Nejdříve mě napadlo, že bych se mohl naučit romský dialekt a jít do solárka, ale myslím že k dostatečnému odrazení zaměstnavatelů poslouží moje stránky www.martinpavel.com a pokud ne tak na 100% tento blog:)
Opravdu pevně věřím v to že mi nakonec bude přidělena práce vrátného která je jinak předně udělována lidem se ZTP. Nebo práce úřednická v administrativě jako správnému Dandymu: Tímto zdravím Breiskyho!
http://www.katolicka-dekadence.cz/?p=24

Dostal jsem nápad na konceptuální video, nechám si ho ale pro sebe jinak bych ho zase nezrealizoval jako všechny moje napsaný nápady!

Jinak včera jsem se viděl se Sofií po dlouhá době. Ju furt stejně krásná, zdála se mi šťastná. Její obrazy tam byly nejlepší. Ještě mě tam zaujaly asi dva obrazy ale nepamatuju si jméno. Budu se tam muset vrátit a projít si to ještě jednou. říkali jsme si se Sofií že se nám to zdá, ty přijímačky na školu a to že jsme se teď takhle shledali na té výstavě, tak moc samozřejmý, přirozený, jako kdyby jsme to už někdy zažili. Jinak jsem pil až do šesti do rána v Kotvě.
http://www.vsup.cz/cs/aktuality/vystavy-mimo-vsup/2406-vystava-soucasny-stav

Uvedení nového blogu bude poté, pokud mi dovolí ta slečna zveřejnit rozhovor a nebo až udělám to video.

*****
ještě jedna myšlenka: Nevím jestli je to tím že jsem opilý ale když jsem mezi více lidma tak někdy přestávám se orientovat v tom jestli je znám z reality nebo z internetu. Ten pocit kdy jsem si to uvědomil byl super!

No comments: