Saturday, November 21, 2009

,,You are hopeless"


"21.11.09 05:51
Víš, už asi chápu proč ses na mě tenkrát tak naštvala. Mně tyhle věci docházej hrozně se zpožděním. Věci který se na první pohled zdají dobrý jsou vlastně ve skutečnosti špatný.

Už tomu budou skoro dvě léta. ,,You are hopeless". Přiletěla z ciziny na jeden den, na jednu noc. Líbila se mi. Byl jsem pro ni jediný známý člověk v cizím městě a ona pro mě cizinkou mezi známými, známá mezi cizími. Byl jsem její průvodce. Procházka Prahou. Večeře na Malé Straně. ,,Can I ask you for accomodation tonight? My last bus to home is away." Hotelový pokoj, focení ve sprše, fotbal Holandsko-Rusko, vodka s redbullem. Koupila kartáček na zuby. Myslel jsem si, že si ho koupila pro sebe, pak mi ho nabídla. Nepochopil jsem to. Zvala mě k sobě do postele. Ale já z čirého gentlemanství řekl, že je to OK a spal na pohovce. A přitom jsem ji tak moc chtěl! Furt si stěžuju jak mě ženy nechtějí a přitom si to dělám sám. Nejhorší je, že když si to zpětně uvědomím a chci jim to říct, tak už to u nich nejde. Tehdy jsem to co řekla nepochopil: ,,You are hopeless"

*martin*"

No comments: