Wednesday, October 28, 2009

Ohňostroj (koncept) dedicated to my sister

Potom co jsem si uvědomil, že je to ohňostroj jsem se chtěl zvednout a jít se dívat z okna, ale vzápětí jsem tuto myšlenku odhodil, protože je přeci neintelektuální dívat se na ohňostroj. Ale pak se mi to, že se nedívám na ohňostroj začalo líbit, protože jsem si začal představovat pod každou ránou, zvukem, výbuch na obloze.
Nakonec jsem to nevydržel a šel se podívat k oknu.
Nebylo tam nic. Všude černá a jen rány, zvuky. Chvíli jsem tam zůstal protože se mi to líbilo ale pak jsem to nevydržel a šel jsem na druhou stranu domu a tam jsem viděl skrze zatažený žaluzie trochu ohňostroje a nevydržel jsem to a oddělal jsem žaluzie a viděl jsem celý kompletní ohňostroj.

Vzkaz všem estetikům: Everyone wants to see fireworks!
http://www.youtube.com/watch?v=_cL13WRzOT4
------
Praha 28. 10. 2009 18:50


1 comment:

Adé - La said...

Nedávno jsem nad tím uvažovala, jak je to vlastně uhozený, střílet do tmy barevný světýlka, aby se vidělo... co? Lidi se kolem sebe normálně nekoukaj a nevšímaj si, jaký je krásný, když padne mlha a jaký tlumeně oranžový světla vypouští koule pouličního osvětlení, jak se ve dne blyští slída na kamenech, nebo jak jsou v loužích fialové skvry od oleje (nebo cože se to uvolňuje z aut). A tak počkaj až se setmí, zplaší všechna zvířata a nakonec si oddechnou "no jo, to bylo zase jednou pěkný!".
A pak ta podobnost se světelnýma střelama, které vystřelují potápějící se lodě...