Wednesday, October 28, 2009

koncept III (plány na víkend)

Právě jsem volal s Alexejem Byčkem a domluvili jsme se na tento víkend, budeme spolupracovat. Já přicházím s nápadem z druhého přiznání: http://studioprague.blogspot.com/2009/10/druhe-priznani.html

Točení v přírodě, v krajině, u sídliště s paneláky v pozadí, potok, Potok, černé kabáty, vodka (jen voda, bez alkoholu), trocha Tarkovskiho, zrcadlo (bez rámu), kamera na stativu, kouř z pusy bez cigaret, ocelová nebe na zlatém řezu.


hlína, žlutá tráva, rákosí, ....malba, obraz, plátno,
Chci malovat.


PS
teď mě ještě napadlo něco lepšího: že by se dalo udělat, že bysme natáčeli v krajině u toho potoka jak reagujeme na slony http://www.youtube.com/watch?v=xCf950nbCVY a přitom tam nic není v tý krajině, reagovali (hráli) bysme úplně stejně jako ty lidi na tom videu. A dalo by se udělat víc reakcí (na víc videí)v jednom záběru za sebou, videa z youtube by šla zasebou vedle toho, jak mám dvě videa v jednom ve videoartu. Hráli bysme podle videí cizí role, cizí zážitky bysme prožívali.
Odpověz mi až budeš mít čas...
----------
Praha 28.10. 18:10

No comments: