Tuesday, May 26, 2009

Film Once II- ("never more" version)



READ FIRST!:
Tento debut režiséra českého původu, Martina Pavla, jeho první celovečerní film, Vám přinášíme ve formě deseti desetiminutových dílů.
Tento film je vědecký materiál, který byl původně určený pro protialkoholní oddělení psychiatrické léčebny v Praze Bohnicích. Film je plný násilí, sexu, drog a rokenrolu (tehdejší forma zábavy), proto by ho neměli vidět děti a lidé citlivější povahy!
Ve filmu je ukázáno to co se NEmá dělat. Dané věci v žádném případě nezkoušejte napodobovat! Dále již slovy autora:

,,Film vznikl spontánně, bez scénáře, bez kalkulu. Nic nebylo vystřiženo. Vše se opravdu stalo, nic není hrané!
Vše jde v jedné časové přímce čtyř dnů, během nichž, a ještě dlouho po nich, neklesla hladina alkoholu mé aristokratické krve na 0 promile.

Omluva:
Končím s alkoholem (nastává zenové období). Říká se, že když je člověk opilý, tak vidí věci střízlivěji. Alkohol mi pomohl v tom, že jsem si uvědomil co má pro mě v životě smysl a teď ho už proto nepotřebuju. Tento film mi pomohl v tom, abych se viděl, jaký vlastně jsem.

Poděkování:
Poděkování patří všem lidem, především těm, kterým moje opilecké chování vadilo a děkuji jim, že mi nedali přes ústa. Děkuji svému profesorovi, jenž je pro mě osobností. Dále bych poděkoval čtyřem dobrým lidem, kteří mě jako stopaře vzali domů. A nakonec děkuji svým přátelům, že mě ještě neopustili."


Levné Knihy Kma, rok 2091

No comments: