Thursday, June 18, 2009

Přiznání, prozření, omluva všem ženám, kterým jsem kdy ublížil

"M. 18.06.09 09:11
Ahoj, právě jsem se vrátil domů ze včerejška. Chci se Ti omluvit za svoje chování. Toho člověka kterého jsi poznala, když jsem byl v alkoholovém opojení nejsem já, je to zlo. Už se nikdy nepřiblížím k alkoholu. Mluvil jsem se sestrou a ona mi otevřela oči. Mám nízký sebevědomí, alkohol mi pomáhal překonat ostych před ženami. Poté co jsem se opil jsem se změnil v bestii. Problém byl v tom, že jsem si na to nepamatoval poté co jsem vystřízlivěl. Žádná žena mi to nikdy neřekla, protože si myslela, že to je moje já akorát otevřené kvůli alkoholu, ale tak to ve skutečnosti není.
Házel jsem vinu na ženy ale přitom jsem zraňoval já, tedy moje alkoholové já. Sestra mi otevřela oči, řekla mi že na ženy působím, že její kamarádky které mě neznají opilého přitahuju. Tohle jsem nevěděl, myslel jsem si že o mě ženy nemají zájem, nesl jsem si to od dětství, byl jsem v dětství fyzicky opožděný a dívky o mě neměly zájem a i teď si o sobě myslím že nejsem hezký. Nechci se omlouvat, chtěl jsem Ti jen říct jak to je, jak to vidí moje sestra. Ještě jednou se omlouvám za zlo, které jsem Ti asi způsobil.

*martin*"

No comments: